פגישה עם דיאטנית

דיאטנית קלינית היא אשת מקצוע בתחום הבריאות המתמחה בניהול תזונתי ומתמחה במספר תחומים: ירידה במשקל, היריון, טרום סוכרת, סוכרת הריון ועוד. דיאטנית קלינית היא אשת מקצוע רשומה במשרד הבריאות שסיימה תואר במדעי התזונה וסיימה תקופת הכשרה מקצועית של משרד הבריאות. בפגישות יחד , חלק מהמטרות הן לקדם את בריאותם של בהקניית ידע מקצועי ולמידה על התנהלות באורח חיים בריא יותר. בעזרת תהליך שאנחנו עוברים יחד, אנחנו מצליחים לטפל במצבים בריאותיים שונים, לרדת במשקל  לשפר דימוי גוף ולחיות חיים בריאים יותר.

סוניה הולצר דיאטנית קלינית

הכנה לפני הפגישה עם הדיאטנית

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לפנות לדיאטנית קלינית. דיאטנים יכולים לספק מידע רב ומגוון על תזונה ואורח חיים בריא, כגון: התנהלות תזונתית נכונה לידרידה במשקל, עליה במשקל , התאמה לתקופת אימונים התאמה למצבי חולי שונים, רגישויות שונות, טיפול בדימוי גוף ,התנהלות תזונתית בהיריון או במצבים של סכרת הריון ועוד. לכן, לפני פגישה עם דיאטנית עליכם לשאול את עצמכם מספר שאלות שיעזרו לכם להבין את הצורך האמיתי שלכם.

  • מה הן המטרות שלכם?
  • כיצד נראית התזונה והפעילות הגופנית הנוכחית שלכם?
  • מהם המאכלים שאתם נהנים לאכול ולא מוכנים לוותר עליהם?
  • האם יש לכם מצב בריאותי הדורש התערבויות תזונתיות ספציפיות?
  • האם יש לכם אלרגיות או אי סבילות למזון?

יתרונות בפגישה עם דיאטנית

ישנן סיבות רבות מדוע כדאי לפנות לדיאטנית קלינית: ירידה במשקל , עליה במשקל, איזון תזונתי ופיתוח סדר יום, כאבי בטן, תחושת נפיחות, מחלות שדורשות התאמות תזונתיות, הריון ועוד סיבות רבות. קבלת הדרכה מה לאכול וכיצד לאכול, עזרה בתכנון ארוחות, מה שיכול להיות מאתגר מאוד עבור אנשים עם לוחות זמנים תובעניים, הבנת חשיבות האוכל בחיינו, וכיצד הוא משפיע על בריאותנו, קבלת הערכה אישית של הרגלי האכילה הנוכחיים שלכם, למידה כיצד לקרוא תוויות מזון ולבצע בחירות בריאות יותר וכמו כן, קבלת מסגרת וליווי אשר יסייע גם בהתמדה על ההרגלים הנלמדים

פגישה עם דיאטנית מרחיקה אותך מדיאטות אופנה מסוכנות

כמו בכל דבר שנבחר לעשות, על מנת לקבל הנחיות מהמינות ואמינות, מומלץ לגשת לאיש מקצוע. במקרה התזונתי, אשת המקצוע המהימנה ביותר הוא דיאטנית קלינית. הסכנה התמונה במדיות ובפרסומות היא בטרנדים ודיאטות אופנה למיניהן שעלולות לא רק שלא להועיל אלא אף להוות סכנה לגוף, לחילוף החומרים ולהצלחה שלכם בעתיד. דיאטנית תעזור לך להבין את צרכי הגוף, אורח החיים והעדפות המזון שלך, הדיאטנית תוכל לתת לך את העצה הטובה ביותר לגבי מה לאכול ואיך להישאר בריא. ביחד, נבנה לכם תוכניות תזונה מותאמות אישית שמתאימות לצרכים שלכם.

בפגישה עם דיאטנית תלמדו על הרגלי אכילה בריאים הספציפיים לכם

בפגישה עם דיאטנית תלמדו על הרגלי אכילה בריאים ספציפיים לכם. הדיאטנית תבדוק את ההיסטוריה הרפואית שלך ותענה על כל שאלה שיש לך. לאחר מכן היא תעבור איתכם על כמה אוכל אתה צריך לאכול ובאיזו תדירות, איזה סוג של מזון הוא הטוב ביותר למבנה הגוף שלכם. בפגישה עם דיאטנית תלמדו על הרגלי אכילה בריאים ספציפיים למבנה הגוף שלכם. כל הדיאטות שהדיאטנית תדבר עליהן מבוססות על הגובה, המשקל, הגיל והמגדר שלכם, התהליך מותאם לצרכים ולמטרות שלכם.

מה כדאי להביא לפגישה עם דיאטנית?

לפני שהולכים לפגישה הראשונה שלך עם דיאטנית, יש לוודא שיש לכם את כל המסמכים הרפואיים שלך בהישג יד, זה כולל את ההיסטוריה הרפואית שלכם, בדיקות הדם מהשנה האחרונה, תרופות שאתם לוקחים, כל אלרגיה שיש לכם, הגבלות תזונתיות שיש לכם וכל מצב בריאותי אחר.

שאלות / תשובות בנושא פגישה עם דיאטנית

לפני פגישה עם דיאטנית עליך לשאול את עצמכם מספר שאלות שיעזרו לכם להבין את הצורך האמיתי שלך: מה הן המטרות שלך? מהם המאכלים שאתם נהנה לאכול ולא מוכן לוותר עליהם?
פגישה עם דיאטנית מרחיקה אותך מדיאטות אופנה מסוכנות, בפגישה עם דיאטנית תלמד על הרגלי אכילה בריאים הספציפיים למבנה הגוף שלך.
לפני שהולכים לפגישה הראשונה שלך עם דיאטנית, יש לוודא שיש לך את כל המסמכים הרפואיים שלך בהישג יד, זה כולל את ההיסטוריה הרפואית שלך, תרופות שאתה לוקח, כל אלרגיה שיש לך, הגבלות תזונתיות שיש לך וכל מצב בריאותי אחר.
תוכן עניינים