דיאטנית מומלצת במרכז

איך בוחרים דיאטנית מומלצת במרכז? זאת שאלה חשובה מאוד שכל אחת ואחד שמעוניינים להתחיל בשינוי אורח חיים בריא צריך לשאול את עצמו. הכנתי לכם מספר נקודות חשובות שצריך לדעת בבחירת דיאטן.

בחרו דיאטן קליני עם רישיון חוקי ובתוקף ממשרד הבריאות

דיאטנים הם אנשי מקצוע שעברו הכשרה בתזונה ובדיאטה. כדי להיות בעל תעודת מקצוע דיאטן – תזונאי צריך לסיים תואר ראשון במדעי התזונה, לבצע הכשרה מקצועית במשך חצי שנה בבית חולים ובמסגרת קהילתית ולעבור את מבחני ההסמכה של משרד הבריאות.

לאחר עמידה בכל הדרישות יקבל הדיאטן תעודת תזונאי-דיאטן מטעם משרד הבריאות ויוסיפו את שמו למאגר הדיאטנים של משרד הבריאות – המאגר פתוח לציבור וכל אחד יכול לבדוק האם בעל המקצוע מחזיק תעודת בתוקף.

דיאטנית קלינית מוסמכת

בחרו דיאטנית מומלצת במרכז ובדקו את תחומי ההתמחות של הדיאטן

מומלץ לבדוק את תחום ההתמחות של הדיאטן שאתם פונים אליו, דיאטן מתמחה בתחום ספציפי יש ברשותו קבל לקוחות גדול מאותו תחום ולכן מכיר מקרים דומים וטיפל במצבים דומים. כך יוכל הדיאטן להציע עבורכם את השירות הטוב ביותר, המדויק ביותר והמקצועי ביותר.

סוניה הולצר מתמחה במספר תחומים: דיאטנית ירידה במשקל, דיאטנית הריון, דיאטנית סוכרת הריון, דיאטנית טרום סוכרת.

וודאו כי שיטת הטיפול מתאימה לכם

אני דוגלת בשינוי אורח חיים הדרגתי ומתון בדכש על שינוי בריא והנאה מהדרך במסגרת הדרך שלי אני מעניקה ידע רב ללקוחות כדי שיוכלו ללמוד איך אפשר לסגל לעצמן את אורח החיים החדש בלי להרגיש בתהליך קשה ולא מהנה. אבל הדרך הזאת מתאימה לחלק מהאנשים ולכן אני חושבת שכל אחד צריך לבחור בתהליך שעושה לו טוב.

אני ממליצה בחום בחרו בדרך בריאה, אל תתפתו לדיאטות אופנה, דיאטות קיצוניות, דיאטות קשות ליישום שמלוות בסבל, המטרה שצריכה להנחות אותכם זה בחירה בתהליך בריא שניתן ליישום לאורח זמן ארוך.

בחרו בדיאטנית שאתם מרגישים איתה בנוח

תהליך דיאטה הוא תהליך אישי, רגשי, הדורש פתיחות ושיתוף ולכן חשוב מאוד שתרגישו בנוח עם הדיאטנית שלכם. בזמן הפגישות הדיאטנית תשאל על סדר היום שלכם, על מהלך השבוע האחרון, על הדברים שהלכו בצורה טובה ועל הדברים שהיו קשים.

בבחירת דיאטנית מומלצת במרכז יש לוודא שהיא מלווה אותכם באופן צמוד לאורך כל הדרך – הדיאטנית תאפשר לכם לשלוח לה הודעות ווצאפ בין הפגישות כך שאתם יכולים להתייעץ, לשאול שאלות ולהתחזק ברגעי משבר.

כדי להצליח בתהליך אתם צריכים להרגיש בנוח עם הדיאטנית כך תוכלו להיות איתה פתוחים, לשאול, להתעניין, לשתף.

לדיאטנית מומלצת במרכז יש המלצות חיוביות ברשת

הדרך הטובה ביותר למצוא דיאטנית מומלצת היא לבדוק את ההמלצות שרשמו עליה ברשת – אני ממליצה לבצע 2 בדיקות: חיפוש סוניה הולצר בגוגל ובאינסטגרם.

המלצות על דיאטנית

חפשו המלצות על הדיאטנית בגוגל

חפשו את שם הדיאטנית בגוגל – לדוגמה חפשו סוניה הולצר בגוגל – חפשו את אזור הביקורות וקראו מה רשמו על הדיאטנית – יש המלצות טובות? סימן שהדיאטנית עושה עבודה טובה והיא מומלצת.

חפשו את הדיאטנית באינסטגרם

דרך נוספת לבדוק המלצה על דיאטנית זה לעקוב אחר עמוד אינסטגרם של הדיאטנית.

חפשו את עמוד האינסטגרם של הדיאטנית – לדוגמה חפשו את עמוד האינסטגרם של סוניה הולצר – חפשו בפוסטים ובהיילטס תגובות של הלקוחות – עקבו אחרי הסטורי הרבה פעמים הדיאטנית תעלה המלצות והודעות מלקוחות גם לשם.

שאלות / תשובות בנושא דיאטנית מומלצת במרכז

הדרך הטובה ביותר למצוא דיאטנית מומלצת במרכז היא לבדוק את ההמלצות שרשמו עליה ברשת – אני ממליצה לבצע 2 בדיקות: חיפוש סוניה הולצר בגוגל ובאינסטגרם.

כן, אני בעלת תעודת תזונאי-דיאטן של משרד הבריאות. חשוב לדעת על פי חוק, רק מי שיש ברשותו תעודת תזונאי דיאטן מטעם משרד הבריאות רשאי להציג עצמו כתזונאי דיאטן בישראל.

אתם מחפשים דיאטנית מומלצת במרכז? חשוב לוודא שאשת המקצוע היא דיאטנית קלינית עם תעודה ממשרד הבריאות, לבדוק את תחומי ההתמחות של הדיאטנים והמלצות על הדיאטנית ברשת.

תוכן עניינים

אזורי שירות נוספים

שירותים נוספים במרכז
צרו קשר עם סוניה הולצר

לקביעת פגישה וקבלת פרטים נוספים אתם מוזמנים להשאיר לי הודעה ואחזור אליכם בהקדם האפשרי.